Vámpírnaplók: Your best source! || Vámpírnaplók: Your best source! || Vámpírnaplók: Your best source! ||

Variety interjú + 2 darab kép

______________________________________________________________________
Köztudott, hogy Nina Dobrev 2007 óta támogatja a Free The Children alapítványt, nos, a Variety magazin fogta magát és készített vele egy interjút.
______________________________________________________________________
,,Imádom ezt az egész elképzelést, hogy a gyermekeket segítsük" - mondta ,,Ez motivált engem, és ha kinyitom a szemem, látom, hogy ez hatással van a világ minden emberére. A program arra ösztönzi a fiatalokat, hogy különböző országokba utazzanak, világot járjanak, és hogy a gyerekek ne csak az anyagi támogatást lássák, hanem új dolgokat fedezzenek fel. Ez tetszik nekem az egészben a legjobban."

Az első jótékonysági tevékenységét Nina 2007-ben végezte, akkor három héten keresztül Afrikában tartózkodott.

,,Segítettem iskolát építeni, és gyerekeket tanítottam Kenyában. Amiben tudtam, segítettem nekik.Az az utazás örökre megváltoztatta az életemet" - mondja - ,,Amikor a barátaimmal és az emberekkel beszéltek róla, elindult egy ilyen dominó-effektus, amely remélhetőleg inspirál más embereket is, akik jelentősen befolyásolhatják ezeknek a gyermekeknek az életét"

Eddig az alapítvány több, mint 650 iskolát épített szerte a világon. ,,De még mindig sok a teendő. Nagyon szerencsések vagyunk mi amerikaiak, de sokszor nem vesszük észre."

Annak ellenére, hogy a színésznő nagyon elfoglalt, már tervezi következő útját, amely Indiába vezet."Majd akkor vissza akarok térni Kenyába, hogy megnézzem, a gyerekek mit csinálnak most" - mondta.

Fordítás forrása: Honey
______________________________________________________________________

Ezáltal a Variety magazin készített két képet Dobrevről, amin csodásan fest! :)















0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése