Vámpírnaplók: Your best source! || Vámpírnaplók: Your best source! || Vámpírnaplók: Your best source! ||

VampiCon 2013 Budapest


Október 26-27-én kerül megrendezésre a VampiCon nevezetű közönségtalálkozó, melyen részt vesz egyik kedvenc Ősünk, Nathaniel Buzolic, a Gyűrűk Urából ismert Craig Parker és Ian Somerhalder dublőre, Jamie Christlow. Volt szerencsém szombaton elmenni, fényképeket csinálni, külön fotót Nate-tel (+ még a folyosón is egyet). Gondoltam a magyar fanokra, ezért elcsíptem Nate-et egy videófelvétel erejéig, amiben megkértem, hogy üzenjen valamit a magyar rajongóknak (főként Nekünk, haha-szerk.). Összességében elképesztően jó nap volt, nem voltunk túl sokan, farkasokat simogattam Craig Parker Úrral és még mindig nem térek magamhoz. :D

Képek ITT és ITT.

Videó:


0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése