Vámpírnaplók: Your best source! || Vámpírnaplók: Your best source! || Vámpírnaplók: Your best source! ||

Hivatalos: Nina kilép a sorozatból!


Nem mondom, kicsit sokként ért, amikor reggel még félálomban felmentem Instagramra, és Nina egyik képe alatt elolvastam azt a hosszú kommentárt, amit egy búcsú szövegnek szánt. Először nem nagyon akartam elhinni, így hajnali fél 10 környékén, de gyorsan felkaptam a laptopom és szembesülnöm kellett vele, hogy ez ugyan nem vicc. Le is fordítottam nektek, amit Dobrev nekünk szánt:


Kedves TVD Családom,

Épp most töltöttem el életem legszebb hétvégéjét Georgiában a Lanie tónál a TVD családommal, a sorozat szereplőivel és stábjával. Én szeretnék az első lenni, aki elmondja nektek, hogy ez nem csak egy egyszerű húsvéti ünnep volt, hanem egy búcsúparti. Mindig is tudtam, hogy akarom Elena történetét 6 évadon keresztül, és ebben a 6 évadban egy életre szóló kalandot kaptam. Voltam ember, vámpír, hasonmás, őrült halhatatlan, egy hasonmás, aki úgy tesz, mintha ember lenne, ember, aki úgy tesz, mintha hasonmás lenne. Elraboltak, megöltek, feltámadtam, kínoztak, megátkoztak, testet cseréltem, voltam halott és élőhalott és még oly sok minden lesz a májusi fináléig. Elena szerelmes volt nem egyszer, de kétszer is két fantasztikus lelki társba, jómagam szert is tettem néhány legjobb barátra és olyan családot építettünk fel, amiről álmodni se mertem volna.

Van még ezek mögött több dolog is, de ígérem, hallani fogtok rólam a következő hónapban, ahogy a finálé közeledik,(adtam egy interjút a SELF Magazin júniusi számában, izgatott vagyok, hogy lássátok) de addigis maradjatok velem a hullámvasúton, ami viszi tovább Elena Gilbert életét és csatlakozzatok hozzám, ünnepeljük őt és készítsük elő a megfelelő búcsút - és a TVD családomnak is - aztán pedig rajtam a sor, hogy továbblépjek a következő fejezetre az életemben. Mindenkivel meg akarom osztani ezt a búcsút (a hétvégi képek csak a kezdetek voltak). Ti, a legcsodálatosabb rajongók, akik több szeretetet, támogatást és szenvedélyt adtatok, mint azt valaha is el tudtam képzelni 7 évvel ezelőtt, amikor egy degrassi lány felutazott Kanadából LA-be, hogy részt vegyen a "Twilight hasonmás sorozat" meghallgatásán. ;-) Nagyon szeretlek titeket. Kössétek be az öveiteket. Ha azt gondoljátok, hogy tudjátok mi fog következni, hát nem.


Szeretettel, Nina


Ti mit gondoltok erről? Szerintetek hogy fogják a karaktert kiírni? Mi lesz Elenával? Mi lesz a sorozattal?!

0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése